En mycket trevlig helg!

I fredags var jag så trött att jag gick och la mig redan strax innan klockan nio.
Vaknade ungefär tolv timmar senare och kände mig härligt utvilad.
Mötte C, J och P i stan en sväng på dagen och på kvällen förfest hos C.
Halv tolv gick vi in på Nivå, i precis rätt tid, utan kö. Den kom precis efteråt.
Tillsammans med S dansade vi till halv fyra, till musik som oftast var bra.

Ett mellanspel av sömn och städning följdes av att samma gäng kom hit.
Vi åt, spelade "Med andra ord" och när J och S gick vid fem stannade P och C två timmar till.

Det har varit en härlig helg! Så här borde man spendera fler söndagar, träffas på brunch och softa lite opretantiöst i en soffa och snacka skit. Jag gillar dessutom verkligen att spela spel och även om det inte är kul att städa är det härligt när det är gjort. Senast jag var ute och dansade var säkert minst tre månader sedan, så det var verkligen på tiden!

En trevlig helg i goda vänners lag som jag verkligen är nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

snöret på korven var kanongod.

jag hade med mig resterna av tårtan till jobbet, och man såg fortfarande att det var en falukorv liksom. så det blev en liten skrattsalva även där.

2009-02-02 @ 08:52:16
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Pumlan

Det verkar som om det blev J x 2 där :) Efter att S och J gått, så stannade J och P i två timmar till... Var tog C vägen någonstans, gömde sig under sängen där det var nystädat kanske?

2009-02-02 @ 10:51:22
URL: http://pumlansvarld.blogspot.com
Postat av: Annchen

Det är inte lätt när man väljer kvistiga stigar att vandra. Men nu har jag ändrat.

2009-02-02 @ 14:20:39
URL: http://naktergalning.blogg.se/
Postat av: C

C förvillar visserligen ofta bort sig här i världen men under sängen har jag nog aldrig hamnat tror jag..! hade däremot en fantastiskt trevlig helg, mina ben spritter fortfarande lite!!

2009-02-02 @ 23:22:44
Postat av: Kotteby

Tack för din omtanke.

det var väldigt snällt.



men jag fick en sådan ågren över hur bloggen blivit.

Jag känner inte igen mig själv längre. På något konstigt sätt. Läsarna ökar. Ångesten ökar. Och jag vill inte känna så. Blogga skall vara kul. Inte press. Det var mycket roligare när man hade 30 läsare. Ärligt.



Ja, ja.....schizofren som jag är.

Så saknar jag nu min blogg.

Och min plan att skita i allt, har gått i stöpet.



=)

2009-02-13 @ 02:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0