Vadå konstig? Ugglor ser ut så här!

Vet ni hur en uggla ser ut?
Jag kan hjälpa er på traven. Eller på ögat.
När jag var uggla såg mitt öga ut så här.



Det intressanta var att åka hem utan att sminka av sig. Mitt på dagen dessutom. Efter sista föreställningen åkte jag på middag, tog bort lite grann och inbillade mig att det var som partysminkning.

Faktum var dock att det var ganska befriande att sminka sig så här. I vanliga fall sminkar man sig för att bli snyggare, den här gången var det snarare tvärtom. Kändes som jag målade dit blåtiror. Ju mer desto bättre, för jag såg inte ut särskilt mycket som en uggla i övrigt. Antagligen inte runt ögat heller. Men det glittrade iaf.

Vore intressant att ha en extremsminkfest eller nåt åt det hållet. Kladda järnet! :)

Kommentarer
Postat av: Larsson

Trodde inte du gillade att kladda :p

2009-02-06 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0