Hur ledig är jag?

Jag är ledig. Jag är hemma. Jag är trött.
Det känns bra men jag är samtidigt medveten om sekreteraruppgifter jag behöver ta itu med.

Ledighet är inte helt enkelt - vad definieras egentligen som ledigt?

Nyåret var bra.
95 personer anmälda, knytkalas, trevligt, fyrverkerier på takvåning 14 våningar upp med fantastisk överblick över flertalet av Göteborgs fyrverkerier. Drack inte särskilt mycket och har därför mått bra idag och det gick bra att jobba. Ganska dött dock och jag kände mig lite överflödig, särskilt eftersom jag inte ens stod med på schemat av någon anledning. Ibland är det skönt att bara sitta och ta det lugnt, men idag såg jag till att aktivera mig med framförallt baklängesshopping. Lyckades hjälpa de flesta kunder som hade frågor och hade tid att vara ordentligt trevlig. Det kändes bra. Var lite fundersam till att börja det nya året med att jobba men det gick bra och det är 100% OB dessutom.

Men nu är jag trött
. Hur blev klockan så här mycket? Det är dags att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0