So much to do, so little time.

Det finns så mycket saker jag skulle vilja göra nu:

- baka
- spela spel
- äta tacos
- gå ut och dansa
- gå på bio
- promenera

Blev lite förskräckt när jag insåg att jag återvänder till skolan redan imorgon, känner mig bestulen på en vecka eller så. Vill inte gå och lägga mig nu, för det betyder att jullovet är slut på riktigt och det dröjer ett helt år till nästa. Jag ser ändå ljust på den närmaste tiden, då kvällarna fortfarande är ganska lediga, beroende på hur länge vi håller på med sagoteatern om dagarna. Till helgen tänkte avverka minst tre av ovanstående punkter. Jag tror det blir en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Pumlan

Vilka tre blir det då? Jag tog en snabb promenad på lunchen idag, den var inte längre än 15 minuter men den gav mig rosiga kinder och solsken i blick! Det gör så mycket med lite frisk luft och lite sol, frostbitna kinder gör även det en hel del för humöret... För ett leende eller två kan du gärna läsa mitt senaste inlägg på bloggen!

2009-01-07 @ 18:08:05
URL: http://pumlansvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0