Tre drömmar på ett dygn.

Igår powernappade jag i 2-3 timmar. Då drömde jag att jag gick på toaletten hela tiden, men kunde inte sluta vara kissnödig. Sedan vaknade jag, för jag var kissnödig. Gulligt ändå att kroppens olika delar kommunicerar med varandra och att de lär sig tolka. Inte som när man var liten och drömde att man gick på toaletten, så kroppen trodde det var ok att ge efter, tills den vaknade och förstod att den haft fel.

Innan jag somnade igår för natten zappade jag förbi en snutt av Friday the 13th, och några andra ganska blodiga, våldsamma filmsnuttar. Det var antagligen det som gjorde att jag drömde en blodig dröm jag vaknade från.

Men sedan somnade jag om och sista gången jag vaknade var jag mitt uppe i en dröm om olika saker, som antagligen var stöldgods på något sätt. Höll precis på att tömma en väska och det intressanta var hur detaljerad den var för mig. Det är så man tror det är på riktigt när man ser den mörklila färgen, tygmaterialet, alla små fack vid sidan för pennor, mobil osv, och spännet som låg löst inpackat i plast i sidofacket.

Jag gillade den väskan, var kan jag köpa den? Och var kom den ifrån i drömmen, jag har bara sett liknande modeller i andra färger och har inte sett insidan på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0