Slita på veckorna, njuta på helgerna.

Helgen är slut, en ny vecka tar vid.
Mitt sikte är dock redan inställt på nästa helg.

Funderade på spelkväll på tisdag, men var inte så inställd på det just nu.
Efter lite velande fram och tillbaka har jag nu skjutit på det till på söndag.
Sen har jag övertalat Petra till att stanna i Göteborg så hon kan vara med.
När hon ändå stannar gör vi ett nytt försök att gå ut och dansa.
Christine behövde inte övertalas alls, hon följer med så glatt ändå.
Hon bedrev dock övertalning på en tjej vi var med i Österrike och hon kommer hit!

Jag ser redan fram emot helgen!
En fullbokad helg i nostalgins tecken.
Hon kommer på fredag, och vi har delad vårdnad om henne.
Hittar på något på lördag, går ut på kvällen, spelar spel på söndag.
Wiiieeee!

Måndagen börjar milt dessutom.
Halvdag med workshop i musik... trodde jag!
Kollade schemat och inser att jag är ledig imorgon.
Det har blivit uppdelat i halvklass så jag har det på tisdag istället.

Trevlig upptäckt.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Det låter ju som en toppenvecka du har framför dig! Passa på och njut!

2009-01-26 @ 14:45:07
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0