Lockande fettopizza, mmmm.

Det var fest i lördags och därför passade det bra med pizza i söndags. Den var god och det fanns massor av olika varianter att välja på, jag kan tänka mig att jag kommer återvända och pröva något annat än mina standardpizzor. Får dock syn på något som känns väldigt malplacerat medan jag sitter där och väntar:


Vad är det? Vad är det? Vad är det? - Jo, en personvåg!
Jag förstår inte. Har de viktkrav, måste man väga under 130 kilo för att få köpa pizza? Är det meningen att man ska avskräckas? Ska man komma tillbaka och se hur mycket man gått upp? Ska man väga pizzan innan man går därifrån?

Är det någon som kan lyckas klura ut den tankenöten?

Kommentarer
Postat av: Pumlan

Hahaha... Det där var ju bara för härligt! Den såg jag aldrig när jag var där, men upptäckte dock för sent att de bjöd på kaffe när man väntade vilket jag tycker är ett stort plus och att de tänkt till på riktigt. Vågen kan jag däremot inte riktigt förstå...

2009-07-30 @ 08:14:45
URL: http://pumlansvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0