Gratis är ju gott!

Det är tydligen svårt att skänka bort saker. Jag köpte som bekant tågbiljett åt fel håll förut. Den kostade mig 95 kronor så det är väl inte hela världen, men jag vill gärna att den används. Har försökt fråga runt och meddela lite här och där att jag vill ge bort den, men det verkar inte vara någon som nappar. Konstigt.

Skänkes: Studentbiljett X2000 onsdag 15 juli kl 18.42-21.50.

Frågan är hur mycket jag ska orka engagera mig i frågan. Som Prio-biljett är den personlig men går att ändra på om jag tar kontakt med dem. På onsdag åker jag till Stockholm, så om det inte är någon därifrån som vill ha den så får jag posta biljetten istället. Jag känner hur jag börjar ge upp. Om någon vill ha den, känner någon som vill ha den... hojta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0