Drömmar är bättre än hemtenta.

Jag sov. Jag vaknade till. Kikade på klockan. Kom på att när jag vaknar måste jag skriva hemtenta. Jag somnade om. Jag drömde. Ett konstigt och ologiskt sätt att åka bil på färja eller om det var tåg, att åka från bro uppifrån när den åker samtidigt och sen parkera. Bara att i den riktningen den åkte i skulle bilen behöva vara max fem centimeter hög för att inte puttas av bron. Skulle följa med en kompis på ett träningspass, där jag anmälde mig genom någon slags dejtingsite, som jag inte visste jag hade och där det fanns flera bilder på mig jag aldrig sett förut. Till slut hamnade jag istället på en fest. Varför viftade jag på min korta kjol framför en spegel och tyckte det var bra att jag var barbent? Jag vet inte.

Till slut vaknade jag, och nu får jag väl se till att börja på den där jäkla hemtentan.

Mitt humör är bara lite bättre än igår.
Hoppas att min körglädje kommer komma tillbaka den här terminen. Jag vet ju att jag överreagerar och är alldeles för känslig. Och jag gillar ju att sjunga. Egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0