I'm nothing special...

...in fact I'm a bit of a bore.

Men alla kommer lyssna när jag börjar sjunga, för det blir ett solo på konserten den sjuttonde. Nästa söndag är det tema soundtrack och vi sjunger allt från Bumbibjörnarna, Blackadder och Spider Pig (Simpsons) till Joyful joyful (Sister Act 2) och Remember (Troy, Josh Groban). Det kommerbli både fint och roligt, tror det blir en grym konsert! Hoppas du vill komma!

Nu gäller det bara att jag håller mig frisk, brukar bli lite sjuk till konserter känns det som och även när jag är ute på praktik. Att jag var lite förkyld strax innan jag kom till förskolan den här gången kan ha hjälpt dock. Håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0