Kiss me, baby.

Josefin hade väldigt röda läppar igår. Jag tyckte jag kunde få en puss ändå och strax innan hon gick hem så fick jag det. Utan spegel ser man inte sidan av sin egen hals och det var ingen som kommenterade, och därmed påminde mig om det, så jag glömde bort pussmärket. Tills jag kom hem och förberedde mig för sängen, framför spegeln. Det fick mig att le. Tack, Josefin!

För övrigt var festens tema Kloster & Plåster och det är också därför jag har Lady&Lufsen-plåster på mig, samt försökte efterlikna en slags nunna. Jobbade på förskolan igår och försökte få extra information om plåster från barnen, de måste ju ändå räknas som experter i ämnet. Vi kom dock inte särskilt långt i frågan tyvärr, förutom att jag mer konkret insåg hur många olika sorters motiv det finns att få på plåster.

Ikväll är det dags för fest igen. Är jag inte lite för gammal för sånt här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0