Do re mi fa so la ti heeeelg!

Nyligen hemkommen från denna praktikvecka, känner mest för att krypa ner under täcket och sova länge, länge. Det jag istället ska göra är att duscha, äta något, packa det sista och ta mig iväg på rephelg med kören. Vi ska fika, leka lekar, sova lite, repa, fika, sjunga, festa, gyckla, sova ännu mindre, fika, städa och sedan komma tillbaka i ett antagligen ganska trött men uppsjunget tillstånd. Alternativt hes och med mörk röst efter fest och sömnbrist. Har redan varnat för att jag kommer komma och gäspa på måndag sedan. Men kul kommer det att bli! Eller ROLIK som barnen kan skriva. Nu ska vi börja sjunga julkonsertslåtarna! Konserter 4 och 5 december. Hojta om ni är intresserade att gå så berättar jag mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0