Mycket bajs och naket.

Jag försökte göra anagram på mitt namn förut och det var en del kämpande för att till slut få fram "Ano kan sno bajs". Nu fick jag tips om en sida som gör anagram åt en. Datorgenererat kan det bli en del konstiga och intetsägande resultat, men särskilt med mellannamnet inslängt också så kan det bli en del kul resultat ändå.
bajsa osann makaroni
osanna inramas jakob
narkoman bajsa in oas
nakna sonjas bo
kobrans son jama aina
oj sambons nakna aria
sno bajs om anrika ana
bajsa annons ok
banka jonas nos
sonja osann bak
jonas sanna bok
Om åtta timmar är det dags för matematiktenta (naket titta emma) så det är väl dags att sova, för plugga kommer jag ändå inte göra nu.

Kommentarer
Postat av: samikorpela

oh.... Det måste jag testa. Verkar roligt. "Bajsa annons ok" tyckte jag var bäst av dina

2010-01-15 @ 22:08:42
URL: http://samikorpela.blogg.se/
Postat av: Larsson

Getklänningar =)

2010-01-23 @ 16:00:36
Postat av: Annchen

Galning tänker?

Kränga telning?

Erkänt galning?

Regnat änkling?

Tager länkning?

2010-01-24 @ 00:09:44
URL: http://naktergalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0