Funderingar och annat.

I sommar blir det turné med kören till St. Petersburg. Jag funderar på om jag ska följa med eller inte. Antagligen blir det så, men just nu väger jag lite fram och tillbaka. Det känns så avlägset. Inser dessutom att det verkar vara många som slutar nu, framförallt av dem som jag umgåtts mest med. Jag har väl lite beslutsångest och är rädd för det okända.

Min hårborste är dammig och jag funderar fortfarande på varför. Inte är jag väl SÅ gammal?

Har fått en DVD-spelare av en kompis, som invigdes igår. Det var länge sedan jag kunde titta på DVD så nu är jag återigen sugen att rota igenom lådorna med billiga filmer på exempelvis jobbet, för att ha hemma när lusten faller på. Någon som är sugen på filmkväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0