Veckan som gick.

1. Åkte spårvagn i veckan och i nedförsbacken på Götaälvsbron bromsade den in och sedan kom en duns, men såvitt jag såg blev det ingen skada på vagnen och förhoppningsvis inte heller på det som körde på oss.

2. Harald Treutiger såg gammal ut när han handlade av mig i veckan, men var trevlig, trots att vi inte hade något spaghettimått.

3. Har fått en DVD-spelare av en kompis. Tack Michael! Först skulle den kosta några hundra, sen en hundring och till slut fick jag den gratis, så jag tog med lax som vi åt istället. Mycket trevligt, men lite dålig timing. Nu när jag äntligen kan titta på film igen vill jag ju dega i soffan och göra just det, men det går inte riktigt, för...

4. ...tentaångesten börjar komma krypande. Tenta på fredag och jag har inte börjat plugga än, har inte ens överblick på hur mycket det är jag måste lära mig. Dock börjar jag inse hur lite tid det är kvar att plugga på. Salstenta, det var ju jättelänge sen! Jag måste börja plugga matte snart helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0