Things to do with a penis.

Jisses. I mitt kanalzappande kom jag till MTV och MTV Flasher. Vet inte riktigt vad programidén går ut på, men en video med Queens of the Stone Age spelades nyss. Eh. Det var en långhårig asiat som helnaken flummade runt i snö bland annat, spelade luftgitarr på sin penis och tvålade in sin rumpa i duschen. Bland annat. Nakenhet i musikvideos kanske inte är så ovanligt i sig, men det är ju oftast halvnakna tjejer det handlar om då.

Mycket ska man se.

Fascinerades annars av det jag råkade zappa mig till i Stockholm, där det finns Canal+, när klockan var runt midnatt en natt. Whores of the Ring 2, där det bland annat sögs av ett träd (en ent) och en elak dildo skulle föras någonstans och en tjej hade sex med Gollum som hade en penis som näsa också. Och allt detta med censurerade könsorgan. Vilka saker de kommer på alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0