To do.

Det finns så mycket saker man borde göra, både inom snar framtid och lite mer avlägsen... så nu startar jag en lista.

  • Kryssning
  • Byta jobb
  • Gå med i en kör
  • Börja träna/motionera mer
  • Göra färdigt i rummet
  • Plantera om blommor samt plantera fler ampelliljor och kanske lite nya växter, en till chili?
  • Solsemester
  • Resa i allmänhet
  • Komma på vad jag ska bli när jag blir stor
  • Skaffa egen, mer permanent lägenhet
  • Skaffa körkort
  • Sy bikini
  • Sy om linne+klänning
  • Sticka (halsduk)
Det jag kommer på just nu iaf, lär komma mer sen...

Kommentarer
Postat av: =o)

Bara att säga till när kryssning o solsemester ska bli av. Jag är på. =o)

2007-08-12 @ 19:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0