Tankar och belägring.

Dagens planer blev inställda och jag kom av mig. Stannat till och är fylld av tankar. Det finns av de flesta varianter, både bra och dåliga. Fastnade lite i tankarna. Lyssnar på musik och en textrad bryter igenom:

Wash away the thoughts inside
That keep my mind away from you.


Jag ska försöka att inte tänka så mycket. Istället ska jag nu göra ett anfall på kartongerna. Det är en belägring. Jag har föresatt mig en seger i den här kampen. Hoppas den inte blir alltför långvarig.



Det börjar bra med att jag tappar tv:n i golvet.
Det är en ond cirkel - äter dåligt för inget är uppackat, packar dåligt för jag äter dåligt.



Fick mitt första besök utöver flytthjälpen ikväll, och lyckades därmed både få i mig mat samt få bort några fler kartonger. Precis vad jag behövde! Tack B! Som sagt, du får komma tillbaka i framtiden också när det förhoppningsvis ser bättre ut här.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hur går det med kartongkampen - vem leder? jag hejar på dig, du kan ta dom pappskallarna!

2007-12-11 @ 17:46:09
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Annchen

Har inte gjort nåt mer sen B var här. Tiden räcker inte till. Eller jag prioriterar inte riktigt. Skulle behöva nån som hjälper mig, eller åtminstonde sätter mig i arbete. Mer tid skulle iofs inte skada heller.

2007-12-11 @ 22:20:26
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0