Fel sida.

- Vilken sida av sängen gick du upp på idag egentligen?
- Papperskorgen.


Jo. Så är det. Satte ner båda fötterna i papperskorgen när jag skulle gå upp ur sängen idag. Jag har saker överallt. Det ska bli skönt när jag är färdigflyttad. Det är mycket nu. Mycket med flytt, kör, jobb, osv. Mina tankar just nu kretsar mest om vissa saker, som jag inte vill ventilera här, samt flytt, som jag börjar tycka att jag ventilerat tillräckligt. Att skriva om vad jag gör om dagarna är något jag försöker undvika, det känns inte som det är intressant att läsa om, eller skriva om heller för den delen. Bli inte förvånade om det blir lite sporadiskt här ett tag framöver.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Alla sidor av sängen som innebär att man måste lämna den är ju i pricip fel...

2007-11-30 @ 12:06:57
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Annchen

Ohja :-D Jag är lite kär i mitt duntäcke.

2007-11-30 @ 13:16:19
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0