Musiken: Hårt.

Det är hård musik för vissa och alldeles för mainstream för vissa. Faktum kvarstår dock att efter att ha varit ihop med en pojkvän som gillar hårdrock lyssnar även jag på hårdare musik än jag gjorde från början. Särskilt om man är ledsen eller arg kan det vara skönt att få lite vråla ut lite känslor till musik som den här:
  • Trapt - Headstrong.
  • Evanescence - Lithium. Call me when you're sober.
  • Hoobastank - Never there.
  • Chris Cornell - You know my name.
  • Metallica - Sad but true.
  • Hanna Pakarinen - Leave me alone. Finlands bidrag i Eurovision (2007).
  • Fall out boy - Thanks fr th mmrs.
  • Nickelback - If everyone cared.
  • Eminem - My name is (Rammstein, South park remix).
  • Slayer - Bloodline.
  • Foo fighters - Lonely as you.
  • Anouk - Nobody's wife.
  • Live - The Dolphin's cry.
  • Lostprophets - Five is a four letter word.
  • Skunk Anansie - Charlie Big Potatoe.
  • Disturbed - Down with the sickness.
  • Linkin Park - Easier to run.
  • P.O.D. - Boom.
  • Papa Roach - Last Resort.
  • Silverchair - Freak.
  • System of a Down - Aerials.

Kommentarer
Postat av: Gitte - Datten

Yeaaaaah, that's my music ;-)

Jag saknar dig tjejjen - ska vi vråla ikapp?

2007-11-23 @ 19:49:06
Postat av: Annchen

När det är lite mindre hektiskt häromkring ska jag försöka komma förbi och hälsa på nån dag. Jag kan hålla Max i foten :-D

2007-11-24 @ 15:33:49
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0