Rumpinventering.

Va tusan är det för rumpa man har egentligen? Den måste vara hal. Spelar ingen roll hur många gånger jag sätter mig upp lite mer ordentligt i sängen, till slut har jag glidit ner till liggande igen ändå. Och den måste få vara i sängen, för trots att den inte ser så värst liten ut så får den ändå som oftast ont av att sitta på mer ordentliga saker, som stolar. Alltid är det nåt ben som kikar fram och trycker på mot nåt hårt i underlaget. Har mina rumpben identitetskris? Tror de att de är periskop och ska ut och reka läget eller?

Kommentarer
Postat av: Sus i dus

He he... Lär jobbigt med rumpbenen! Själv har jag mycket mjukt att sitta på... mooohahaha

Kul att vara här och läsa.

Tack för din kommentar på min blogg!
/Sus i dus

2007-11-13 @ 13:37:22
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: Annchen

Jag är verkligen inte smal, men just på rumpan verkar fördelningen mellan det mjuka och det hårda ha placerats ut lite fel...

Välkommen åter :-)

2007-11-13 @ 21:29:07
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0