The sun in my face.

Med vintertiden kom hösten på riktigt. Den som är så typiskt Göteborg med regn och så mycket blåst att regnets färdriktning inte direkt är fallande rakt ner. Jag gillar ändå hösten. Jag håller fast vid det, jag gillar alla årstiderna, om än inte velandet däremellan. Och vissa dagar kommer de där riktigt härliga höstdagarna som styrker de positiva tankarna om hösten. I torsdags var det en sån dag. Luften är frisk och doftar höst. Fina, klara färger överallt. Långsamt fallande löv som lägger sig på marken mjukt täckt av en höstfärgad lövmatta. Solen skiner. Ja, för den gör det även på hösten och vintern ibland, låt oss inte glömma bort det. På vägen till kören lyser solen på mitt ansikte genom träden i allén och det är en glad känsla som fyller mig. Jag vet att jag inte är ensam om att få den. Tänk om man kunde dela med sig...
image33image34image35
Vasagatan, Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0