Det finns hopp.

Andra provsjungningen idag, och det var en bättre känsla. Var inte alls lika nervös och kunde sjunga både högre och lägre tror jag, även om det inte lät så vackert på de högsta och lägsta tonerna. Bad rösten komma tillbaka, och eventuellt har jag redan blivit bönhörd, även om det är en lång bit kvar att vandra. Verkar vara ett glatt gäng, många trevliga tjejer, så var en skön avslappnad känsla. Vi får se hur det går, om 2-3 timmar har jag ett svar iaf. Nu ska jag fixa lite mat och sedan återigen titta på andras audition för Idol, varav iaf en hel del kommer vara sämre än mig. :-)


Uppdatering:
Tidsoptimist som jag är skulle jag ta med min färdiga mat till tv:n, där halva Idol redan passerat, när telefonen ringer. Jag kom med i kören. Trevligt, trevligt. :-) Maten var god också, en lyckad köttfärssås.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis här med =)
ja kan inte sjunga för fem öre, men det e kul att såga andra som inte kan på Idol hihi. Puss å kram

2007-09-13 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0