I'm going to hell.



Ifall någon undrar: blått golv och rödaktigt rouge är inte så jättefint. En annan nyans passar nog plastmattan bättre. Finns det någon expert på att dekorera hem? Är varma eller kalla färger bäst till blått golv? Jag undrar också om det behövs något särskilt medel för att ta bort smink på golv, så det inte torkar ut plasthuden. Jag har inte heller riktigt förstått ännu var kindbenen ska markeras.

Efter lite fantasibrist så ska jag nu strax bege mig på körfest, med utbyte av det andra könet som mamma tyckte var roligt när hon ringde tidigare idag:

- Ja, men lycka till med andra könet ikväll nu då...
- Mm, hej då.

Ritat en djävul på ena axeln och en ängel på andra. Så mycket svart ögonskugga som jag vågar. Det blir inte så mycket bättre än så. Temat för festen är nämligen "Helvete".

image20image21image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0