Pimp my klasskamrat.

Andreas har fått för sig att han ska tussa ihop mig med en kompis till honom. Trodde det var alkoholen som talade när det dök upp på klassfesten för en vecka sedan, men det har nu kommit upp även i nyktert tillstånd innan jag gick av spårvagnen igår. Det intressanta i detta är vad han tänker om mig och vad det är jag behöver. Det är det jag funderar på nu. Hur kan någon annan veta vad jag vill när jag inte ens vet det själv? Det skulle vara väldigt intressant att veta hur andra upplever mig. Olika egenskaper kommer fram i olika situationer, så man upplevs på olika sätt beroende på omständigheter. Det finns alltid nya saker att upptäcka om både andra och sig själv.


Hur upplever du mig?

Kommentarer
Postat av: Gordon Gekko

Du kanske vet vad du vill ha när du ser det?

Sen är det väl ofta så att de närmaste vännerna känner en bättre än vad man själv gör?

Lycka till på daten. =o)

2008-04-16 @ 09:25:00
URL: http://bluggen.tomastiden.se
Postat av: Annchen

Känns som jag vill mer än jag kan. Men nån blinddate blir det inte. Tror inte han känner mig så bra heller. Fast det vore intressant att se vad det är för person han tycker vore så bra för mig. Ändå lyssnade jag inte så noga på detaljerna om snubben. Jag är nog lite skeptisk och oemottaglig.

2008-04-16 @ 12:16:37
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: Therese

Se det som en kul grej, gör inte för stor sak av det så ska du se att ni får jättekul. Om inte annat så kanske ni blir goda vänner. Ja, man är ju oftast lite blind när det gäller sin omgivning, ibland vore det nog bäst om någon annan berättade för en hur man skulle göra. Lycka till =)

2008-04-16 @ 12:43:44
URL: http://www.ekorren.de/therese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0