Hemkommen zombie.

Jag är hemma. Jag har haft det bra. Jag har inte lidit särskilt mycket av någon sjösjuka. Jag har inte bränt mig särskilt mycket. Jag har sovit, men inte särskilt mycket. Kändes som jag skulle somna där jag satt på relingen tidigare idag och var livbojsvakt, men det är så svårt att rädda sig själv om man skulle ramla i så jag struntade i det.

Men jag är trött.
Väldigt trött.
Zombie.

Eftersom jag snart kommer somna får ni veta mer om min resa imorgon antagligen.



Jag sov här.
Sov ganska bra efter att jag började använda öronproppar.
Men jag har sovit alldeles för lite.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt att du skriver lite igen :) har saknat det och blivit riktigt stressad över att inte få koppla av till din blogg.

2008-08-03 @ 22:35:40
URL: http://www.ekorren.de/therese
Postat av: Kotteby

Ser ut att ha varit en liten trevlig tripp.

Jag själv hade kräkits överbord!

2008-08-05 @ 22:32:13
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0