Oraklet förutspår.

Jag inser redan några saker om det här året som sekreterare i körstyret.

Jag kommer känna dåligt samvete för att jag inte gör saker.
Jag kommer känna mig duktig och produktiv för att jag gör saker.


Jag kommer inte alltid göra allting på en gång och tills jag utför det kommer det ligga och gnaga något på samvetet, men när jag väl gör det, och det kommer jag göra, så kommer det kännas bra. Jag har redan känt av det och har ikväll börjat mailattackera koristerna och pillat med hemsidan. Ergo: nu känner jag mig duktig och produktiv. Jag har till och med tvättat ikväll.

Vidare förutspår jag att jag snart kommer känna ett visst obehag på grund av intag av nötter och väljer att fira min produktivitet med en film.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Är menyn till höger bra nu?

(pillade lite i kodmallarna)

2008-08-10 @ 11:34:46
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: hamburgskan

all sak har sin tid. ta det lit elugn o tänk på att du producerar koldioxid genom att baravara å hur skulle då träden överleva utan koldioxid o hur skulle vi överleva utan trädens syre. så du e en trädräddare o i förlängningen en människoräddare gemom att bara vara

2008-08-10 @ 13:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0