Varning för rallydåre på stan.

Efter körfesten igår upptäcktes att bussarna inte gick längre och ringde därför taxi för att kunna komma hem. Ringde Minitaxi som är billigast och bilen kom redan efter tre minuter. Chauffören kändes hetsig och körde som en rallydåre genom stan. Han pratade i princip konstant, utan att man behövde säga särskilt mycket själv. Hela tiden gestikulerade han med händerna som gjorde att han inte höll i ratten och bilen körde i zick-zack och lämnade filen ibland. När han fick en till körning efteråt knappade han in den på GPS:en, då han åtminstone saktade ner farten, men knappt tittade på vägen alls.

- Vilken fantastisk uppfinning! Förut tittade jag hela tiden i den här kartan, men nu ser jag ingenting, om sju år är jag blind. Den här är fantastisk!

Ja, men det känns ju betryggande att höra. Verkligen.
124 kronor. Ingen dricks. Kom i alla fall hem levande.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vissa sanningar vill man helst slippa höra...

Titta gärna in hos mig och tävla om gratis biobiljetter för två + snacks! Trevlig helg!

2008-08-29 @ 16:57:20
URL: http://www.charlotte nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0