Är det någon som har tändstickor?

Jag var lite sugen.
Det är ju kul att dansa.
Men jag hörde ingenting.
Tröttheten kommer smygande.
Börjar fundera på film.
Linserna torra.

Då ringer hon.
Midnatt.

Nu är frågan, hur ställer man om från sömn-läge till party-mode?
Och hur länge räcker energin om den infinner sig?
Är den tillräcklig för att väga upp nykterheten?
Särskilt när de andra två är ganska fulla?

Är det värt ett försök?
Gäsp.



Nä, jag ger upp.
Jag är för trött.
Det är för sent.
För omständigt.

För mycket pengar för så lite tid.
Särskilt när det är så sent.

Nu känner jag mig gammal.
Tant får väl gå och lägga sig istället.

Kommentarer
Postat av: Therese

Å andra sidan...om någon man ska ut med hör av sig så oförskämt sent och inte verkar kunna bestämma en tid som man har att rätta sig efter så kan vederbörande dra åt helvete för då förtjänar de inte ens att gå ut med en. (Bara så du vet. ) =)

2008-07-06 @ 13:39:45
URL: http://www.ekorren.de/therese
Postat av: Anna / Annchen

Ja, jo, det kan man väl tycka vad man vill om. Men jag var ju lite sugen. Men det får bli en annan gång som sagt. Ibland kan det bli som mest kul dock när det sker så där spontant på något sätt. Fast jag tog ändå rätt beslut igår.

2008-07-06 @ 14:22:14
URL: http://naktergalning.blogg.se/
Postat av: Anonym

nejje :)

den ville inte genomföra när jag tryckte på godkänn. idag gick det bättre.

ingen censur hos maj.

2008-07-06 @ 14:48:31
URL: http://whydoesmyhertfeelsobad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0