Det närmar sig.

Om ungefär en vecka bär det av.
Mot Uddevalla och T/S Britta.
Insåg att jag inte sett något kort på hur båten ser ut så jag googlade lite.

Aaaaaah! Stor båt!

Jag hoppas verkligen att jag slipper bli sjösjuk, måste till Apoteket och ladda upp!
.
Det är lite skillnad på olika väder på sjön.

Jag var på Apoteket igår, för att skaffa medicin för att slippa få seglingen förstörd av indianer i grottan. Hade jag varit lite smart hade jag köpt saker mot sjösjuka samtidigt. Om jag deppar ihop den här veckan finns det stor risk för att det är på grund av de hormoner jag ska stoppa i mig, från och med imorgon och framåt. Ni kan ju påminna mig om det i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0