Får jag lov, eller ska vi dansa först?

Jag är inte bara tandläkare, jag är mamma också.

Nä.

Men det är inte bara skräckfilmer jag gillar, jag gillar dansfilmer också.

Tittade på Step Up 2 - The Streets ikväll. Det är inte den bästa film jag sett, men den var ganska bra. Lite töntig samtidigt, det känns som dansfilmerna har en sån trend, men det balanseras upp av dansen som jag gillar. Så den var väl söt. Första Step Up var bättre dock. Save the last dance är nog en av mina favoritfilmer, såg den på bio med Malin för länge sen första gången, och kom ut och var alldeles danssugen efteråt. Jag gillar Julia Stiles, fast om man ser för många filmer med henne är hon kanske något enformig. Honey är en annan film jag tyckte om, Jessica Alba ser bra ut. Hon är lite väl sockersöt i Honey och ler nästan konstant, men hon dansar bra och musiken ger ett starkt dans-sug.

Jag vill också dansa.
Jag vill också kunna dansa som de gör.
Jag borde börja dansa.
Kan inte någon släpa iväg mig på någon kurs?
Jag behöver motioneras.
Glöm inte att jag ska kissas ibland också.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Ja, jag tror jag stannar i trygga Manhattan. =)



det var riktigt creepy. Riktigt creepy!

2008-07-07 @ 06:27:29
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: AnKa

Åh har du sett Girls just want to have fun?? Bästa dansfilmen ever...från 1985 förvisso men vi som e födda då vet ju att detta decenium was the shit :P

2008-07-07 @ 20:26:45
Postat av: Anna / Annchen

Hm, nä, den har jag nog missat, tack för tipset! Ska se om jag får tag på den... :) Hittar ingen just nu, har du den?



Gillar ju faktiskt musikaler också, det är ju lite dansfilm över det också... Flashdance, Fame, Grease, The Full Monty... finns mycket bra film :)

2008-07-07 @ 23:40:37
URL: http://naktergalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0