Jag har en sekreterardejt.

Imorgon blir jag sekreterare på riktigt.
Ska dejta den senaste sekreteraren och överta ansvar och attiraljer.

För att fira går vi sedan på Lotta på Liseberg.
Det kommer säkert regna, precis som förra gången.
Då blir det massa blåa kondomer igen.

Jag tycker inte det borde finnas några frågetecken längre,
men jag får ändå ge en förklaring om det finns någon förvirring kvar.
IKEA-tummar är när man har skruvat möbler med konstiga mojänger
med tummen som hjälp så den blir öm och ändrar färg.

Kommentarer
Postat av: Tanten

Sån har jag också haft. De där insexnyklarna är inte så ergonomiska.

2008-07-21 @ 08:23:07
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Ja, innan sju Corona med lime är jag 31 år. Men efter brukar det te sig att beteendet liknar en 17-åring med ett nytt mobilskal. Men alkohol brukar väl vara en vardagsflykt?



Vad frugan sade om att jag gick på krogen med främlingar?

- Kotteby. Tänk nu på att gifta människor bara sitter inomhus och äter popcorn, och har ingen kontakt med omvärlden.



Men jag gick ut ändå. Busigt va.



Sen brukar jag, i ärlighetens namn, vara mer pryd med alkohol i kroppen. Sådär fnissig och rosenröd om kinderna.

2008-07-21 @ 10:07:58
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: melinda

haha okej,hade aldrig hört det uttrycket förr :) men man ska väl alltid få lära sig något nytt!

2008-07-21 @ 11:45:45
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: melinda

jusstde, jag vet inte om det finns någon film om det faktiskt? hade vart intressant å veta! och med tatueringen så går det bra hittils iallafall... de är väl kanske när magen ska bli skrynklig och dra ihop sig efter förlossningen som den kanske blir ful! Det märks, men jag hoppas den inte ändras alltför mycket.

2008-07-21 @ 11:56:44
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: hamburgskan

för det mesta fattar jag ingenting av vad du skriver men bloggen din e skön ändå.

2008-07-21 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0