Morgonstund har grus i ögonen.

Snooza.

Det är en del av mina morgonrutiner.
Det blir oftast omkring en timme som jag ligger och drar mig.
Har två alarm på mobilen som växlar om varandra.

Jag har vant mig vid det och jag tror inte längre att jag kan gå upp direkt.
Det är till och med så att jag planerar in snoozningstid när jag ställer väckarklockan.

Eftersom mitt dygn är något (för att underdriva lite) snedställt,
låg jag och snoozade behagligt i min säng imorse, vid ett ungefär.

- Shit, när var det man var tvungen att svara på antagningsbeskedet?!

Plötsligt är jag klarvaken.
Känner mig tvungen att genast logga in på studera.nu.
Jag upptäcker att jag hade en vecka kvar på mig att svara.

Men så länge snoozar inte ens jag.

Kommentarer
Postat av: Blue

Hahaha ler igenkännande

Känner bara såååå igen det där. Boing säger det bara o så är man klarvaken...



Ska erkänna att även jag lägger med i beräkningen znooztid. Problemet på kvällen är bara att räkna ut hur mkt znooza man vill göra på morgonen... håhum

2008-07-24 @ 23:53:16
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Postat av: Anonym

ehm... snooza menar jag o snooztid zåklart asg



tyckte att det zåg konztigt ut...



//Blue

2008-07-24 @ 23:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0