Varför njöt jag inte av IKEA som jag brukar?

Igår uppfyllde T mina sängbehov.
We screwed in bed.
Testjuckade lite också.

Idag ska jag bråka med och slå på Antonius.
Jag ska pilla och skruva på mina Rast.

Det blir så när man varit på IKEA.
Fast jag tror jag är lite trasig, för jag kände ingen lycka.
Jag orkade inte titta på så mycket, och struntade i en del jag hade planerat för.
Brydde mig inte heller när jag insåg att vi gått förbi badrumsmattorna.

Är det något fel på mig? Borde jag oroa mig?
Hur ska jag bota detta? Finns det påvänjningsprogram för sånt här?
Kanske lite terapi? Börjar med att skruva och banka, kanske funkar.

Sängen knarrar i alla fall inte längre, nu har den medar på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0