Håll tummarna.

Förutsatt att datorn håller nu, så återkommer jag nog mer när jag är tillbaka i Göteborg igen. Häromdagen hängde den sig och gick sedan inte att sätta på, så jag hoppas den fortsätter fungera nu tills jag kommer tillbaka och kan göra en backup. Trots min ångest förra gången den dog för att jag inte hade gjort en backup och var rädd att allting skulle försvinna har jag fortfarande inte kommit till skott. Tänk om alla mina fotografier skulle försvinna. Det är tre och ett halvt år av mitt liv. Nä, ibland är man inte särskilt smart...

Jag tröstar mig med mammas mat. Det blir min absoluta favoriträtt idag. Fläskkarré-skivor marinerade i citron, olivolja och saffran, som grillas och läggs i pitabröd med vitlökssås och sallad. Dessutom finns det nybakad rulltårta. Kusin, bröder, föräldrar och moster med man kan pigga upp när de alla är här, men nu börjar jag med ett wienerbröd.

Kommentarer
Postat av: AnKa

Va ingen bea sås i dag :P

2008-07-01 @ 12:08:45
Postat av: Kotteby

Oj.....Shit....

Kanske skall göra en backup. Har bilder i datorn på barnen sedan de föddes. Lite osis annars.....



Dottern (när hon är vuxen)



- Har du inga bilder på mig som liten?

- Nej, älskling. Du kom till oss när du fyllde fem år.

(vit lögn? Eller? Kanske? Går det? Va?)

2008-07-01 @ 15:15:09
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0