Världsmiljödagen.

Idag är det Världsmiljödagen.

Jag ska titta på redovisningar av projektarbeten i hållbar utveckling-kursen jag gått, det allra sista vi gör nu. Sen tänkte jag försöka redovisa lite intressanta saker jag lärt mig under kursen gång, sjuka siffror på saker man inte tänker på men behöver få upp ögonen för mer. Tills vidare tycker jag ni ska spana in miljöbloggen "I elfte timmen", med tips på vad man kan göra för att hjälpa och information och tankeställare.

http://www.ielftetimmen.blogspot.com/

Seså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pluggar du till? Har funderat över det ett tag men inte kommit på att jag ju faktiskt kan fråga! =)

2008-06-05 @ 18:27:33
Postat av: Anna / Annchen

Suck, nu ska de visst börja bråka igen på bloggen, inlägg och kommentarer som inte syns. Men hoppas det löser sig igen som förra gången.



Hej Anonym! Vem är du? :) Therese? ...om jag ska gissa på det efter ip-numret.



Jag har precis avslutat min första termin på lärarprogrammet, hade tänkt bli förskollärare, om jag nu kommer så långt. Varit allmänt utbildningsområde den här terminen, får se hur det känns nästa när vi påbörjar olika inriktningar.

2008-06-05 @ 19:52:20
URL: http://naktergalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0