Balkongkärlek och påskmust.

Jag tycker om min balkong. Trots att den är fylld med kartonger, plast, duvbajs, fimpar från grannen och ofta även röklukt. Var skulle jag annars få lite uppfriskande kall luft mot min pyjamasprydda kropp mitt i natten? Kort och intensivt. Wham, bam, thank you mam. Annars får påskmust också göra ett försök att väcka mina hjärnceller till liv igen. På något sätt anar jag ändå slutet på det hela. Måndag hägrar i fjärran och det kommer närmre! Vem kunde tro att man kan längta efter måndag. Då kommer det vara över. På ett eller annat sätt. Även om jag inte är nöjd med slutresultatet då så finns det tid att korrigera efter opponeringen på onsdag.

Men sluta skriv nu, Anna! Det är ingen som vill läsa det här, du bara försöker undvika att plugga!

Crap. I'm busted.
Utanför snurrar fortfarande jorden,
och fulla pojkar skränar och välter en kundvagn.
Back to business.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0