Kramar till männen.

Kramar. Det finns så många fina saker att säga om kramar. Idag tänkte jag dock prata om "man-hugs", dvs hur en stereotypisk man kramar en annan man. Jag är rädd för att fördomarna om detta åtminstonde i vissa fall även stämmer med verkligheten. Det finns en viss homofobi i samhället. Om man som man känner sig osäker på hur man kramas med en annan man kommer här en lektion i hur man gör. Därmed inte sagt ifall det är kunskap som hjälper eller förvirrar.



Det är inte alla som har dessa problem, som tur är.
Personligen säger jag sällan nej till en kram eller två :-)

image94

Igår spenderades dagen framför tv:n.
Känner på mig att den idag spenderas på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0