Krya på mig.

Det kan hända att jag var inbillningsfrisk nu igen, men jag tror faktiskt att jag var frisk. Ganska så frisk i alla fall. Kanske har sjukdomen jag fick här i Göteborg vandrat uppåt och muterat längs vägen så att mina antikroppar inte kunde hantera stockholms- eller luleåvarianten. Jag hoppas det går över smärtfritt, har inte riktigt tid att vara sjuk nu. Fast å andra sidan, när har man det egentligen? Imorgon kommer min basgrupp hit för att göra färdigt det sista på redovisningen vi ska ha på onsdag, samt öva. Jag kan inte vara sjuk på onsdag, det är min dator vi ska använda till powerpoint-presentationen.

Fast om jag nu skulle bli sjuk igen vore det bra om jag hade kurslitteraturen till nästa kurs som börjar på måndag. När jag nu inte riktigt längre kan inbilla mig att jag är frisk kanske jag istället ska satsa på att inbilla mig att man kan få nåt ryck ibland och plugga lite för att lusten faller på. Jo. Lycka till. Och krya på mig. Den här förkylningen/influensan jag precis återhämtat mig från var värre än på riktigt länge. Det får räcka nu tycker jag. Därför ska jag nu sova några timmar och försöka kurera mig. Som sagt, lycka till. Och krya på mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

KRYA PÅ DIG:)
jo kanske lite överdrivet men jag tänkte träna 6 dagar i veckan och 1-2 pass varje dag iaf i början så att jag får en kickstart sen trappar jag ner lite med träningen ;P

2008-03-25 @ 08:07:39
URL: http://curryy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0