Semesterplaner.

Woho! För en gångs skull har jag semesterplaner. Helt fantastiskt. Har precis fått med mig en tjej i kören, så jag har någon att hålla i handen, och vi har nu anmält oss till en veckas segling i slutet på sommaren. Vecka 31 åker vi och runt 30 ytterligare personer till ännu okända platser. Nu är jag glad, jag tror det kommer bli superkul! Det är folk från kören och spexet och det tror jag inte kan gå fel, det är väldigt trevliga människor och det kommer bli mycket sång. Nu är frågan när jag ska planera med semester i sommar. Har begärt vecka 30 och 31 hittills, mer behöver jag. Även om jag behöver pengar också. Puh, våndan av att vara student.

Men segling, yeay! Har seglat några dagar de senaste två somrarna, men känner på mig att det inte blir av den här sommaren, så det här är väldigt bra ersättning. Nu är det dock dags att sova igen, blev inte så många timmar inatt och jobbat hela dagen och imorgon är det dags igen. Surt att bli snuvad på en sömntimme inatt när jag börjar 8 imorgon. Dock tur att de påminde om det på jobbet, annars hade jag glömt.

Glöm inte att ställa fram klockorna en timme inatt!



image106
Det här är från ett tidigare års segling.
Vad har jag gett mig in i? Hihi.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Låter kul - om man inte blir sjösjuk i en vattenpöl och sjunger så falskt att blommorna vissnar. Men för andra, mer normala människor, som dig, blir det säkert toppenkul! :-)

2008-04-01 @ 18:08:40
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Ekorren

Dags att ta upp kampen?
för barnen?

2008-04-02 @ 01:11:42
URL: http://www.ekorren.de/blogg
Postat av: Blondiie

lät gött som fan. jag åker istället!!!

2008-04-02 @ 12:48:41
URL: http://blondiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0