Flest hem vinner.

Varning utfärdas för otroligt intressant information.

Enskede, Sköndal x 2, Värmdö, Brighton, Uppsala x 2, Innsbruck, Göteborg x 3.
Det är mina hem.
Elva stycken totalt.

Enskede var mitt första levnadsår, från Sköndalstiden har jag inte kvar kontakten med särskilt många. Dessa hem kommer alltså inte räknas in i följande besöksstatistik, som gäller från gymnasiet och framåt.
image152
Joel: Uppsala, Värmdö, Göteborg x 3.
Malin: Värmdö, Brighton, Uppsala, Göteborg x 2.

Delad förstaplats med fem bostäder var alltså.
Eventuellt vissa pluspoäng för utomlandsbesök.
Särskilt om man frågar Malin själv.
Joels besök har dock varit längre än Malins.
Kan finnas vissa pluspoäng där också.

Eller kan det finnas någon som vill utmana dessa två?

Daniel: Uppsala x 2, Innsbruck, Värmdö. Nära, men ingen hare.
Kusin Sara har varit med länge, men inte varit på så många av de senare bostäderna, vilket försämrar statistiken. Enskede var hon möjligtvis i genom sin mors mage. Sköndal x 2 och Värmdö, tror hon missat de övriga.
Moster Karin ligger väl ganska bra till, men det känns som lite fusk. Enskede, Sköndal x 2, Värmdö, Göteborg.

image153Petra: Innsbruck, Göteborg x 3, Värmdö.
Hur kunde jag glömma? Tredelad förstaplats alltså.
Två av hemmen har hon bott i tillsammans med mig.

Det finns några fler gamla österrikare som besökt
alla mina hem i Göteborg, eller bott i dem med mig,
utöver själva Innsbruck, men det är bara Petra
som följt med mig till Stockholm också.

Om man räknar med fusk så vinner mamma överlägset. Hon har varit i alla mina hem, förutom Brighton. Där har pappa varit, men han har missat de två senaste Göteborgslägenheterna. De kommer nog hit i sommar, då är han ikapp mamma igen. Det finns nån bror eller två som kommer ganska nära också. Men de räknas inte riktigt, de har ju bott där med mig, eller tvingats dit på besök. Det är bara till den första lägenheten i Göteborg de båda kommit frivilligt och själva.


Fotnot: Det bruna rummet är det i Österrike, det blå är jungfrukammaren jag hade i den första lägenheten i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Känns priviligierat att ligga så bra till i statistiken, hoppas på att kunna klättra till delad första någon gång också... =)

2008-05-11 @ 18:29:39
Postat av: Annchen

Ptja, hälsar du på i den här bostaden (finns inte så många andra att välja på just nu) så hamnar du också på en delad förstaplats. Ni får det kanske lite trångt där. Du och Malin har något gemensamt med utomlandsbesök då ju.

2008-05-12 @ 10:01:46
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: Daniels flickvän =)

Jag tror att min boendestatistik också ligger rätt bra till: Stockholm x 6, Norrtälje, Gotland x 3 och Uppsala x 2 =)

2008-05-14 @ 13:36:29
Postat av: Annchen

Ok, du har bott i fler hem än mig, men du kommer inte så långt i antal hem besökta som jag bott i. Där vinner pojkvännen din. Fast vad gäller flest bebodda hem så vinner du nog överlägset över honom. Det blir lite jobbigt att flytta så mycket, tycker du inte? Ska försöka stanna kvar här ett tag nu iaf.

2008-05-14 @ 13:44:18
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: Daniels flickvän

Japp, han vinner över mig överlägset =) Det värsta med att flytta är adressändringarna. Undra hur många ggr man kommer att flytta innan man nått pensionsåldern? Vågar inte ens tänka tanken.. =)

2008-05-14 @ 14:00:34
Postat av: Annchen

Det jobbiga är när man flyttat runt och kommer tillbaka hem och vill nollställa adressändringarna för att komma tillbaka dit man startade, istället för att göra en ny. Förhoppningsvis hör det mest frekventa flyttandet ungdomen till. Vi kan ju låtsas att vi någon gång kommer bli äldre och visare, och lite mer stabila. Man får ju in vanan iaf. Och förhoppningsvis lär man sig av sina erfarenheter också :)

2008-05-14 @ 14:09:07
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0