Musik upphöjt till 20.

Mellan i söndags och idag har spenderat 20 timmar av min tid med något kör-relaterat. Imorgon är det bastukalas med övernattning med kören, på söndag är det körmöte och på måndag är det konsert, så det hinner bli några timmar till på det. Nästa termin blir det bara en kör för min del, det tar för mycket tid. För att kompensera för det går jag dock antagligen med i styret till den kör som blir kvar. På söndag bestäms det. Sekreterare. Sug på den ni.



45 minuter sedan det här inlägget skrevs, och det syns fortfarande inte. Det verkar vara lite buggar i det här nya systemet... Den väljer alltid Tjuvlyssnat som kategori t.ex., och är inte alls så smart som jag trodde.

Kommentarer
Postat av: Annchen

19 timmar bastukalas, varav några timmar sömn. 2-3 timmar körmöte på söndagen. Konsert och pub på måndagen, det gav minst sju timmar till. 49 timmar kör på 9 dagar. Oh my. 49 timmar av 216 möjliga. 22 procent. Iiih.

2008-05-23 @ 01:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0