Vill du också ha en morot till öga lilla hunden?

Har ni tänkt på att om man skivar en morot ser det ut som ett öga?

Har ni tänkt på hur svårt det är att hitta bilder på internet?image148
Jag hade en vision av hur jag ville att bilden skulle se ut.
En morot i närbild, delad för att visa vad jag menar.
Det runda i mitten som en iris. En fin bild.
"Delad morot inuti" ger bl.a. en hund som sökresultat.
Allt ska man behöva göra själv. En annan gång.
Om jag stannar hemma imorgon också
ger det mig ett mål för dagen.

Google-sökningar kan ge ganska intressanta träffar.
Att få veta hur folk hamnar här kan nog också vara intressant.
Vad söker man på för att hamna hos mig?



Update 18.45:
Så. Det var väl inte så svårt.
Nu finns det en bild på ett morotsöga också.
Dagens mål avklarad, nu är det bara att bli frisk också.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag blir lite orolig för den skivade hunden, möjligtvis kan man ta fel på en tax och en morot?
Nu är det fredagstävling hos mig - hoppas du vill vara med och tävla. Den här gången är vinsten ett ännu vackrare vårleende! :-) Trevlig pingst!

2008-05-09 @ 16:39:00
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Larsson

http://images.google.se/images?um=1&hl=sv&q=carrot+eye

Ditt morotsöga var dock finare =)

2008-05-09 @ 18:51:42
Postat av: Therese

Haha, kände du dig tvungen att ta ett eget kort? Krya på dig gumman.

2008-05-09 @ 19:08:29
URL: http://www.ekorren.de/therese
Postat av: Annchen

Jag har inte samma google-skills som herr Larsson. Hittade en bild som var tuff, men lyckades inte riktigt spara den ordentligt. Det har jag gjort nu, men blev inspirerad att ta en liknande bild själv, så slipper man dessutom tänka på copyright och såna saker.

Charlotte, låt oss hoppas att hunden klarar sig från ett skivat öde. På bilden sov han. Ja, sov. Inget annat. Jag är redan försedd med tandläkarprylar, jag är ju inte bara Anna, jag är även fd tandläkarstudentsambo. Det är hemligheten, och det känns tryggt. Ja, sås. Och nu blir det reklam, vilket passar för en kisspaus. Perfekt.

2008-05-09 @ 23:38:35
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0