Begränsad simultankapacitet trots feminina drag.

Det är synd att det är så svårt att hålla för öronen och skriva på tangentbordet samtidigt. Sitter i biblioteket för att skriva på ett skolarbete som ska lämnas in nästa fredag. Vid en dator tvärsöver sitter tre personer och snackar skit. Man kan lugnt säga att jag har svårt att koncentrera mig och producera meningar.

Att jag har ont om tid har jag redan tjatat en hel del om och jag vet inte när jag ska få tid till att skriva färdigt arbetet, särskilt inte när jag inte har någon dator. Det är inte klokt så handikappad man kan känna sig utan den. På ett sätt är det skönt eftersom det ger mer tid till annat, men det är samtidigt så mycket saker som underlättas och sparar tid med den. Vårt schema ändras hela tiden dessutom vilket är väldigt förvirrande, så det hade varit bra att kunna dubbelkolla det oftare.

Jag kan inte riktigt producera meningar här heller. Återgår till arbetet. Datorn är bokad till 16.30, sen är det styrelsemöte ikväll. Nästa fredag har jag en ledig kväll. Den ser jag fram emot, men oj så lång tid det är kvar tills dess.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Om jag köper två olika rosa färger på borstar, så har jag förlorat. Hmmmm.....Jag vill inte förlora.



dead end.



nu måste jag mörda hennes borste.

2008-11-12 @ 17:52:36
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Therese

Andas, det brukar gå lättare att koncentrera sig när man tagit några djupa andetag. puss och kram!

2008-11-12 @ 21:29:55
URL: http://ekorren.de/therese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0