Hörs man inte så finns man kanske inte.

Jag vill helst inte skriva så mycket upprabblande av vad jag har gjort, hur lite tid jag har, hur ont jag har i ryggen, osv. Men faktum kvarstår ändå att jag inte har så mycket tid, och då blir jag heller inte särskilt blogg-kreativ.

Tror mitt ljudkort eller datorhögtalare eller liknande är trasigt, det låter ingenting om datorn längre, förutom när jag stoppar i sladden till externa högtalera, då fungerar det. Jag hoppas på att det ska lösa sig av sig själv på ett mirakulöst sätt, jag orkar inte hålla på med service och grejer. Annars får jag ta med datorn hem till pappa över jul. Stackars honom, han får aldrig ledigt från sånt där. Nu har han tydligen köpt en ny dator till mamma dock, den var så gammal och skruttig och felade mycket, och han tröttnade på att vara support. Ett klokt beslut! Dessutom slipper jag dåligt samvete längre för att jag tappade min mobil på fyrans tangent på hennes dator för massa år sedan. Tydligen behöver hon använda den siffran ofta. Ooops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0