Vilse bland buskar och snår.

Det känns som jag fastnar och snubblar idag. Jag vill åt ett håll, men det rycks och drar i mig åt andra håll. Det blir inte som jag tänker mig. Det handlar om humöret och om det kan hållas uppe tillräckligt för att det ska bli en bra kväll. Jag måste tänka på morgondagen också. Den verkar återigen innehålla sekreterande på några timmar under det stora körmötet. Jag misstänker att det kommer lägga ett moln över kvällen och göra att jag inte kan släppa loss ordentligt. Ska söka andra vägar. Verkar ha lätt till misströstan idag och det bådar inte gott för framtiden.

Det handlar om inställning och jag ska försöka ställa om mig själv. Klart jag kan ha kul ikväll, jag ska ju ut och dansa! Visst kan jag sekretera imorgon, bara det att det kommer ta tid som jag egentligen inte har känns det som. Kanske dyker det upp någon annan att fråga. Varje moln har en guldkant av sol bakom sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0