Vad var det jag sa?

På onsdag har vi styrelsemöte hemma hos en i styret och hon pratade idag om att hon köpt lite saker till lägenheten och städat eftersom hon ska få besök och hittills varit ganska nyinflyttad.

Det är då jag kläcker ur mig:
- Det är bra att få besök så man får anledning att städa. Jag vill också ha besök!

Plötsligt inser jag dock att jag får besök på torsdag av moster och kusin. Aaaaah! Jag ångrar mig, jag får ågren, hur ska det här gå till? Skola på dagarna och imorgon är det manskörskonsert och på onsdag möte och sen kommer de ju! Hur ska jag hinna städa? Sova måste man ju också hinna med ibland. Jag hoppas att det även kommer göra underverk för min ömma rygg, som tydligen inte alls mådde bra av kursgårdens sängar och stolar. Ingen som vill förbarma sig över den stackars ryggen med lite massage?

Kommentarer
Postat av: Mathan

se det såhär :) bättre att få oönskat besök än att önska utan besökare :)

2008-10-29 @ 01:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0