Hårfin gräns mellan sexig och pedofilsäl.

Nej, ingen feber ikväll (36,4) men däremot en såpass basig whiskeyröst att pedofilvarning borde utfärdas på mig. De säger att det är sexigt att vara hes, men då räknar de nog inte med den skällande hostan som får mig att låta som en lungsjuk säl. Jag har inte tid att vara sjuk, jag har ju knappt ens tid att blogga. Det är roliga ämnen i skolan, men det är också väldigt praktiska ämnen som det blir svårt att vara borta ifrån. Idag har vi målat våra trummor. Imorgon ska vi inviga dem på musiklektion.



Det blev många fina trummor och när man tittade runt tänkte man ofta "åh, va snyggt, varför tänkte inte jag på det?", men jag blev åtminstone ganska nöjd. Gissa vilken trumma som är min?

Jag håller tummarna fortfarande att jag kommer vara tillräckligt frisk för att få massage imorgon men det ser inte så ljust ut just nu tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Mala

Jag gissar på den med fjärilar.

Krya på dig vännen!

2008-09-09 @ 22:39:53
URL: http://momalola.blogspot.com
Postat av: Anna / Annchen

Det finns två med fjärilar... ;-) Tack, ska sova nu och försöka bli lite friskare.

2008-09-09 @ 22:43:07
URL: http://naktergalning.blogg.se/
Postat av: Löven

Var också lite inne på den blå/gröna med fjärilen men å andra sidan känns löven rätt så mycket "Anna".

2008-09-13 @ 01:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0