Smaklös schizofreni.

Jag har försökt kurera mig med hjälp av duntäcke och Förhäxad. Metoden är uppenbarligen inte fulländad, temperaturen går upp istället för ner, om än bara på 37,2 så är det fortfarande åt fel håll. Jag försökte byta taktik nyss och muta min kropp att bli frisk igen genom att ge den våfflor. Misstänker dock att det inte kommer ge så mycket resultat med tanke på att jag knappt känner någon smak. Ganska intressant det där egentligen, det kanske är nu jag borde testa att äta choklad och se om jag kan förstå den där fascinationen alla pratar om, som jag antar inte bara ligger i smaken, för det kan ni väl ändå inte stoltsera så mycket med som substitut för sex? Nä, choklad förstår jag mig inte alls på.

Hade förhoppningar om att få tillbaka smak och lukt idag, för imorse kände jag en viss lukt. Tyvärr råkade det vara hundbajs, så kanske skrämde det bort lukten igen. Vet inte vad jag ska muta den med nu för att den ska våga komma tillbaka. Jag kanske ska byta strategi helt och hållet. Snart börjar jag med hot.

- Hörru jag, om jag inte börjar bli frisk snart så tvingar jag i mig massa äckliga saker!
- Men jag känner ju ändå ingen smak.
- Ah meh, då kittlar jag mig!
- Men jag är ju ändå inte kittlig.
- Nähä, men du tvingar jag mig till att..... LÄSA KURSLITTERATUR!
- Aaaaah, neeeej! Hemska tanke!
- Ja, precis, där ser jag, skärp mig nu! Bli frisk!


Jag var schizofren förut, men vi mår bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0