Babysitter wanted.

Spenderar dagen efter i sängen och tänker att en film skulle passa. "Babysitter wanted" det låter ju ganska harmlöst. Dock redan i första minuten blir en tjej styckad. Det var inte alls som jag tänkte mig och nu så här i efterhand är jag lite äcklad. Sjuk film. Absolut ingenting för svaga magar. Osäkert om den är något ens för starka magar. En krypande känsla hela filmen igenom och massor med blodiga detaljer och mystiska karaktärer.

Jag tror jag mår lite illa. Vad hände med den där lättsmälta, förutsägbara filmen jag var ute efter? Det finns uppenbarligen vissa nackdelar med att inte veta någonting om filmerna i förväg. Jag kanske får se en film till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0